BISITA GAITZAZU: www.kanpazar.net

2013/03/23

Argazki lehiaketa




III ARGAZKI LEHIAKETA

CEIP KANPAZAR HLHI


BALDINTZAK / BASES


1. Partehartzaileak: Eskolako edozein kidek har dezake parte lehiaketan. Aurkeztutako argazkiak ezin dira izan beste lehiaketaren batean saritutakoak. Argazkien bidalketak baldintza hauen onespena eta botaketen emaitzen onarpena dakartza.

. Participación: Está abierto a cualquier persona perteneciente a la comunidad escolar que presente fotografías no premiadas en otros concursos. El envío de las fotos implica la aceptación de las presentes bases así como los resultados de las votaciones

2. Gaia: KONTSUMO JASANGARRIA, KONTSUMO ARDURATSUA. Argazkietan hiri zein etxeko kontsumoak egiten diren tokiak  erakuts daitezke: supermerkatuak, herriko dendak ,kale-argiak, elektratresnak, berogailuak, auto-ilarak, zarama birziklapena… edo klima aldaketaren aurkako borrokan laguntzen duten ekintzak: garraio publikoa erabiltzea, trenak, autobusak, bizikletak, energia berriztagarriak (eguzkia zein haizea). Baso eta oihanen argazkiak, ortuak, fruta-arbola landaketak , CO2 murrizten laguntzen duten zuhaitzen landaketak...
  
   Tema: CONSUMO SOSTENIBLE, CONSUMO RESPONSABLE: Las fotos pueden mostrar  los     lugares de la ciudad o de la casa donde se realizan consumos: supermercados ,tiendas del pueblo, farolas,    electrodomésticos, calefacciones, atascos de coches, reciclaje de basuras….o acciones que sirven para luchar contra el cambio climático: utilización del transporte público, tren, autobús, bicicleta, energías renovables(solar, eólica…).Fotos de bosques, de plantaciones de árboles, huertos, plantaciones de frutales… que contribuyen a la absorción de CO

3. Mailak: Hiru maila izango dira:  ikasleak,  familiak eta  beste eskolako pertsonala.

Categorías: Existirán tres categorías:  alumnado, familias y  otro personal del centro

4. Tamaina. Lanak  argazki paperean inprimaturik aurkeztuko dira, 15 X 20 cm neurriekin

Tamaño: Las fotografías  se presentarán en soporte de papel fotográfico con un tamaño de  15 X 20 cm

5. Aurkezpena: Argazkiak kartazal itxi batean aurkeztu behar dira, bertan “Argazki Lehiaketa” eta Maila (1. ikasleak, 2. familiak eta 3. beste eskolako pertsonala.) kanpoaldetik idatzirik, eta barruan ondokoak dituztelarik:
            - Izen abizenak, telefonoa eta helbidea.
- Argazki bakoitzaren izenburua eta deskribapen laburra, egin den lekua adieraziz.
- Parte hartzaile bakoitzak argazki bat besterik ez du aurkeztuko

 Presentación: Las fotos se presentarán en un sobre cerrado escribiendo la categoría : 1. ALUMNADO, 2. FAMILIAS Y 3. OTRO PERSONAL DEL CENTRO
Dentro del sobre se indicarán los siguientes datos:
- Nombre, apellidos, teléfono ,dirección del domicilio, lugar donde ha sido tomada, título y descripción.
- Cada fotografía se presentará con un título y un breve resumen de lo que muestra, incluso se puede indicar dónde o cómo fue tomada.
- Cada participante presentará una única fotografía

6. Lanen aurkezpena: Ikasleek tutoreei emango diete, besteak eskolako idazkaritzan aurkez daitezke 2013ko apirilaren 8tik apirilaren 22ra bitartean.

Plazo de presentación. Las fotos se entregarán a las tutoras o en la secretaría del centro desde el 8 de abril  hasta el 22 de abril de 2013.


7. Epai-mahaia: Zentroko irakasle eta guraso batzuek osatuko dute.

Jurado: Estará formado por padres/madres y profesoras/es del centro.

 
8. Sariak: Ikasleen mailan lehen, bigarren eta hirugarren saria banatuko dira. Halaber, parte hartzaile guztiei diploma bana luzatuko zaie. Beste mailetan diploma bat emango zaie irabazleei.

Premios: Se dará un primer premio , un segundo premio y un tercer premio por la categoría alumnado. Así mismo, se entregará un diploma a todos/as  l@s participantes. En las otras categorías se entregará un diploma a l@s ganadores/as.



9. Erakusketa bat egingo da zentroan aurkeztutako argazkiekin.

Exposición:Se hará una exposición con las fotos presentadas.

10. Itzulera: Argazki saridunak zentroan geratuko dira, eta saririk lortzen ez duten argazkiak zentroko idazkaritzan har daitezke datorren ikasturtean.

Devolución: Las fotos se entregarán al curso siguiente. Las fotos premiadas se quedarán en la escuela.



No hay comentarios:

Publicar un comentario